Kızlar ben memlekete gelmiştim tekrar evime döneceğm uçakla ama bebeğm de var ve bir kaç bavulum var indikten sonra onları bn alamam eşim gelip alsa oluyor mu öyle izin verirler mi?
Birde ikinci sorum ben çarşambaya bilet almıştım ama bazı nedenlerden dolayı pazar gününe gitmeyi düşünüyorm acaba bileti o güne alabiliyor muyuz tekrar ücret isterler mi ?