yaseminsemih benim doktorum hamileyken bile yaptirabilirsin radyasyon yuzde 1 bile degil,elinizdeki telefonlarda bile daha cok radyasyon var demisti.ama yaptirirsam atis yaptirdigim yerler hormonlardan dolayi yanar dedi.suan emziriyorum.basladim gitmeye.yukardaki arkadasin dedigi gibi halen hormonlarimiz agir bastigi icin hem cok cabuk yaniyor hemde cabuk geri uzuyor