agitmoms Kızlar doğumdan sonra göbek ve bazen kaldı bi türlü gitmiyorlar ne yapmam lazım ayrıca korse kullanıp etki gören var mı elbise altında falan zayıf gösteriyor mu
kelebekkkkkkk agitmoms canım ben yeni doğum yaptı korseniz çok faydası var 16 gün oldu güzel küçüldü göbeğim elbise altına giyince daha zayıf gösteriyor göbeği iyi saklıyor
lAmMelodi agitmoms Yürüyüş iyi birde plates iyi diyorlar vücut daralıyormuş.Burda aralıklı orucuda duydum oda iyi bir yöntemmiş.
agitmoms lAmMelodi aslında kilolu değilim kollarım falan zayıf baya ama dediğim gibi göbek ve basen kaldı