Aslii123 Yani artık sütun faydası varmi bilmiyorum büyük kizimi 2.5 yaşına kadar emzirdim yemek yemedi kessem mi devam mi etsen istiyorum ki yemek yesin yemeğe alışsın kararsizim ikilemde kaldım ya
sleepnessnami Aslii123 tabiki faydası var günlük kalorisinin % 30unu hala karşılıyor kesmek yerine azaltın. Yani emmeyi bırakan her bebek/çocuk hamini gırtlak yemek yemiyor.
Mrt06 Aslii123 20aylıga kadar devam ettirmeniz taraftarıyım hastalansa bile sütünüz amtibiyotık nıyetinde
zeynepkaran71 Aslii123 süt hakkı diye bisey duymadın mı sen ? sütun geldiği sürece emzirmek o çocuğun hakkı bırak emiyorken emsin faydası elbette var neden olmasın faydası olmasa niye çocuk ilk doğduğunda ille de anne sütü diye bas bas bağırıyor doktorlar ?
Deletedmom_110 Aslii123 bence emzirin benim solum tamamen kesildi sağ emiyordu 17 ay 15 günlük oğlum 1 hafta oldu kestim çünkü tek memeyle anne meme meme daralıyordum ve canım acıyordu kızımı 22 ay emzirdim en azından 4-5 ay daha emzirin🌸
Duyyguy Ömrünün sonuna kadar yemek yiyecek zaten bırakın 2 yaşına kadar emsin kalori olarak düşük evet ama bağışıklığı için devam edin bence