dile Bebeğim 3 aylık bez bölgesinde böyle kararmalar oldu geçmedi. Cildyie randevu aldım bakalım ama bu nedir bilen var mı ya ? Biraz korkuyorum
meyra9 dile ya böyle post açacaktım. Benim bebeğimin de bacağının iç kısmı ve göğsünde var bende anlamış değilim. Bayadır var üstelik
meyra9 dile bu kir gibi değil. Her gün yıkıyorum bende netten baktım korktum. Bi doktora göstermek lazım
MiracBerk dile evet bende cilt hastalığı sanmıştım doktora götürecektim ama zeytin yağı sürüp az bekletip ovalayınca geçti