Ya bi şey diyim mi benim de başıma gelmiş biri olarak pompanın beyaz valfinin yırtılıp yırtılmadığını da kontrol edin derim. Bende öyle sütüm azaldı zannettim bir baktım valf yırtılmış çok küçük o yüzden tam sağamıyormuşum. Sonrasında valfi değiştirince toparladı. Benim bebeğim 2 aylık.