Poyraz_meltem2019 Arkadaşlar bebeğim grip oldu öksürüyor ve balgamı var dr götürdük sadece izotonik su ile burnunu yıkamamı söyledi ama fayda etmedi çok. Öksürüyor tavsiye edeceğiniz birşey varmı 5 aylık
Dorusun-annesi17 Poyraz_meltem2019 benimde bebeğim 10 gündür hasta Bi bu şuruptan fayda gördüm bricanyl ekspektoran şurup içtikten en geç 5 dakika sonra balgam kusuyor Bi nebze iyi geliyor
OguzKZeynepH Benimki de 4 aylık aynı şekilde burnunu açık tut diyor çok küçük ilaç veremem diyor. Ama çocuk öksürmekten balgamdan uyuyamıyor ki. Birde 3,5 yaşına oğlum var o da hasta artık gücüm bitti. Evde nasıl bir yol izleyebiliriz. Bende burda bekliyim.
Poyraz_meltem2019 OguzKZeynepH allah yardımcınız olsun sizinde çok zor uyuyamıyor benimkide balgamı çıkarsa rahatlıycak ama olmuyo işte ne kadar sürede geçirdi bebeğiniz
OguzKZeynepH Poyraz_meltem2019 teşekkür ederim Allah seninde yardımcın olsun artık zombi gibi geziyorum uyku hiç yok bizde hala hasta geçmedi daha. Balgam sanki bezinde tuvaletiyle beraber çıkıyor çünkü değişik yeşil yapıyor. Ihlamur vereyim diyorum ama 4 aylık korkuyorum.
Poyraz_meltem2019 OguzKZeynepH ıhlamurun zararı olmaz bende veriyordum hala veriyorum korkma az ver ama ılık bir şekilde uyku meselesine hiç girmiyorum gerçekten bende senin gibiyim artık aramıyorum uykuyu bebeklerimiz iyi olsunda uyuruz canım 🙏
Dorusun-annesi17 Poyraz_meltem2019 5 ay 26 günlük teşekkürler sizede Allahım şifa versin bütün bebeciklere