minikkuzu1 aman ha uzak durun derim hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama çok zor uğraştırıcı, yukarıda bir arkadaş temiz iş demiş ama temiz iş görmemiş galiba 🙈🙈 eşim 4 yıldır yapıyor borçtan kurtulamıyoruz aklı varsa esnaflığa bu devirde bulaşmasın özellikle böyle işçilik gerektiren bir işe, yanında en az 7 8 kişi çalıştırmak zorunda ve bunların sigortası yemeği maaşı vs inanın aşırı zorluyor bol bol gideri olan bir iş malzemeler çok pahalı… ve en kötü yanı müşteriler arabalarında daha önceden bile olmuş bir hasar varsa sizin üzerinize yıkmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Bizim 4 yıldır dükkanda olmadık kaza kalmadı bir de onlara masraf ayırıyorsunuz vs vergiler zaten aldı başını gitti. Bizim dükkanımız sehrin tam merkezinde üstelik işlek ve işler iyi ama elde bir şey kalmıyor çok masraflı, tatil konusina gelirsek bizim dükkan pazar kapalı sadece. Öyle uzun tatiller maalesef yapamıyoruz dükkanı kimseye emanet edemiyoruz