tugcekmr Çok üzülüyorum içim gidiyor ağlayacak, canı yanacak diye.. 5 aylık bebeğim ne kadar sürede iyi olur acaba
melekk_ tugcekmr 3,5 aylik yeni olduk. 1 hafta oldu. Lokal anestezi. Sadece igneye 10 saniye agladi. Anestezi rtkisi gecince biraz agladi hepsi bu kadar. Gece falan hic sikinti olmadi
nescafebagimlisi tugcekmr bir kaç güne iyi olur , geçmiş olsun ilk saatler zor olabilir belki onda da çiş yaptıkça ağlarsa ağlar , ağlamayadabilir 🌸
Dogacelik tugcekmr ben de 5.5 aylık yaptırdım. Mükemel zamanlama merak etmeyin. İlk bikaç saat ağrı kesici etkisiyle bişey anlamıyor. İlk gece ve 2. Gün keyifsiz geçecek. Fitil ve ağrı kesiciyle o iş halloluyor. 3. Gün hiçbişey olmamış gibi hayata devam ☺️
tugcekmr Dogacelik Teşekkür ederiz ☺️ Siz bezine bardak falan koydunuz mu? Veya bez bağlamayan anneler varmış sizde nasıl yol izlemlediniz 🌸
tugcekmr melekk_ Umarım bizimde olmaz içim gidiyor bir kaç saat sonra sünnet olacak hiç bir şeyden habersiz 🥹🥹