Kızlar dün bize bir akraba geldi üç dört saat kaldı.gitmeye yakın kocasının on gün önce kene ısırdığını ve akciğer enfeksiyonu olduğunu ve ilaç tedavisi gördüğünü söyledi.14 aylık oğlum var gece iki kez kustu sabahta midesi bulanıyor kusacak gibi oldu ama kusmadı. Şimdi benim sorum şu keneden bulaşıcı hastalık falan olabilir mi ? Hiç bişey yokken birden kusmaya başlaması beni şüphelendirdi. Bilginiz varmı bilen yazsın doktora götürmeli miyim?