ebra 19aylıgız emzırmeyı sonlandırdık 4 gün ılk ıkı gün gayet iyiydi yemek yiyordu ama son iki gündür kaşığa bağırıyor ağlıyor aç ac gezıyor ve bu yüzden çok hırçın tekrar yemeğe ne zaman alışır