Arkadaşlar hepinize günaydın öncelikle. 6 yaşına girecek bir oğlum ve 6 aylık bir bebegim var. Büyük oğlum bu zamana kadar benden hiç ayrılmazdi kuaföre bile benimle gelirdi kimseyle kalmazdı. Kardeşi çok huysuz sürekli ağlayan kucaktan inmeyen hiçbir şeye fırsat vermeyen bir bebek. O ağlayınca Büyük oğlumda etkileniyor bende onlar öyle olunca üzülüyorum geriliyorum ağlıyorum çoğu zaman çünkü küçükten büyüğe hiç zaman fırsat kalmıyor. Kreşe gidiyordu yaz tatiline girdi. Yaz kursları araştırıyorum onun için. Evde sıkılıyorum diyerek babannesine gitti halbuki asla ona gitmezdi anneannesinde bile kalmazdı bensiz. Kayinvalidem aktif sabah ayrı akşam ayrı gezen bi bayan. Oğlum beni aramıyor bile çok üzülüyorum. Annecim gitme bak yürüyüşe çıkalım parka gidelim falan diyorum ama maalesef ise yaramadı. Ne yapacağım bilmiyorum. Eşim uzun yol şoförü onun bi etkisi olamıyor maalesef. Dağıldık gibi hissediyorum bir daha benimle bizimle zaman geçirmek istemeyecek diye hissediyorum çok üzgünüm aramıyor bile…….