Emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum ama daha tam olarak karar veremedim . Kızım 18 aylık yakında 19 aylık olacak ve 10 tane disi var. Acaba daha erken mi ? Yoksa başlamalı mıyım kararsızım. Arada bazen ısırıyor ve bırakmıyor da sonra ona kızmak zorunda kalıyorum. Bırakmak için sizce erken mi veyada başlamali mıyım