Mygirlmybaby bazen sabrım tükeniyor ama diyorum kızsam ne olacak sadece korkacak. O yüzden kızmıyorum. Yaptığı şeyleri beraber temizleyip bak pis oluyor yapmamalıyız böyle diyorum. Tehlike anlarında annem onu yapmak istediğine eminmisin kolun bacağın acır elin yanar vs diye ikna ediyorum. Başlarda anlamıyorlar ama zamanla alışıp yapmıyorlar. 3 yaşında şuan gayet anlıyor bazen kendisi bir şey yapacakken gelip böyle yaparsam böyle olur diimi diyerek vazgeçiyor tehlikeden.