niloya94 Bebeğim 3 aylık hareketleriyle sürekli kendini uyandırıyor.Giyilen kundaklar varmış yaz için uygun mudur kullanan var mı?
defnevedoruk niloya94 geçen yazda bu yaz gibi cok sıcaktı, sadece bezi ile bırakıp ince müslin ile kundak yapıyordum