nebutantana30 İlk doğduğunda ferrum veriyordum küçüktü içiyordu şuan asla içmiyor ocean kullanıyorum uzun süredir ama kan değeri yükselmedi 15.aya kadar kullanacakmışım düzgün bir kan damlası önerir misiniz? Yükselten tadı kötü olmayan.
defnevedoruk nebutantana30 bestiron kullandık 4-9 ay icerisinde 9. ayda kan değerleri gayet iyi olduğu icin bıraktık
defnevedoruk nebutantana30 ben ferrum kullanmadım bilmiyorum o yüzden 🤷♀️ ama evet kızım içiyordu bestironu