Busraata33 Bence çok normal bir davranış biçimi diye düşünüyorum.
Oğlum 3.5 yaşını doldurdu. Allah tan dediğiniz gibi ben ya da babası yanımızda iken neler söylüyor inanmazsınız. Okuş içinde mesela çok atıp tutuyor,. İşte öğretmenim benim dövüyor, beni merdivenden attı. İşte beni babam dövdü, halam vurdu. Asansörde kaldım gibi i çok şey anlatıyor. Ama hayal dünyası çok geniş, çok güzel senaryo yazıyor.