Benim kızımda isilik oldu suan ama bu isiliğe benzemiyor bence ben buzbdolabına gül suyu koydum %100 doğal olması gerekiyor ara ara yüzüne pamukla kompress seklinde uyguluyorum hem serinliyor hem de kızarıklığını çok iyi aldı doktorum birde mustela stelatopia serisini önerdi bol bol nemlendir dedi iyi geliyor