Hilalceylin Elif1234 ben kullanıyorum canım öok da memnunum bebelac gold precinutri kullanmaya başladıktan sonra hem kilo aldı kızım hem kakasını daha rahat yapabildi sma kullanıyorduk kabız yapmıştı
nurtencev benim ablam ve eltim çocuklarını hep bebelac goldla büyüttü çok da memnunlardı. zaten çok bilindik iyi bir marka