Kızlar merhaba hazıran ayına girdik gireli sıcaklardan dolayı şeker hastası olduğum için ayaklarım yanıyor geceleri su döküp yatıyorum ayaklarıma devamlı banyo yapıyorum bunların bir etkisi varmı bilmiyorum 1 haftadır belim ağrıyor kasıklarım sancıyor sanki içinde gaz dolanıyor gibi karnım ağrıyor bugün gögüs uçlarım hani soğuktan başları çıkarda ağrır ya öyle ağrıyor ne olur hamilelik belirtisi olmasın şeker hastasıyım çok kiloluyum korunuyordum ama bilmiyorum bişey olmuşmudur (hastalığıma 6 gün var )