Kızlar dün bebeğimi kendim uyuttum pişpiş yaparak sallamadım daha önce battaniyede sallıyorduk🙄🙄 bugünde sabah 6 da kalktı az önce kendi mama sandalyesinde uyudu . Sizce bu böyle gidermi kendi kendine uyuyabilirmi artık tecrübesi olan yazsın lütfen . Extra Birşey yapmam gerekirmi uyumazsa ne yapıcam kendi uyumasını mi bekleyeyim