Kizlar merhaba,
Bebegim dogdugundan beri gittigimiz doktor var. Daha dogrusu dogum yaptigim hastanenin bize atadigi doktorla devam ettik 4 aydir. 4.ay kontrolunde kendisine gunes kremi kullanalim mi dedim. Evet kesinlikle kullanin dedi ki 3.ay kontrolunde sordugumda 6.aydan sonra demisti.. Sonrasinda demir ilacini ben sorunca tamam yazayim dedi. Ben unutsam ya da 4.ay demir ilaci kullanildigini bilmeyen birisi olsam soylemeyecekti o sekilde kalacakti. Bir de hic konuskan degil. Yani agzindan zorla cumle aliyoruz. Doktor degistirmeyi planliyorum.. Sizin doktorlariniz nasil? Bilgilendirici midir? Detayli aciklar mi sorularinizi? Benim mi beklentim yuksek anlamadim..