merhaba anneler beş aylık bebeğimi gün içinde de gece de uyutmakta çok zorlanıyorum ayakta sallıyorum bazen beşikte anca öyle uyuyor çok zor geçiyor uykuya beşiğe yatırınca feryat figan ağlıyor geceleri de yarım saate bir ağlayarak uyanıyor normal mi döneminde anlayamadım