TazecikAnne22 Hanımlar bebeğimde balgam ve hırıltı var. Bunun sebebi ce çözümü nedir? Doktora gitmeli miyim? 🙄
Masallevom TazecikAnne22 canım kuvezde kaldı mi? Genelde kalınca öyle oluyo zamanla geciyo ama. Doktorum bize serum fizyolojikle açıp burun açıcıyla açmamı önerdi. Günde 4 5 defa yapıyorum rahatlıyor. İlk zamanlar yaptığım halde hırıltı vardı a zamanla geçti.
Sevgizeyneb TazecikAnne22 burun tıkanıklığıyla başladı ve hemen doktora götürmeme rağmen iki gün içinde bronşite çevirdi şuan hastahanede yatıyoruz bir haftadır 😔
iki-bal-kiz-annesi TazecikAnne22 küçük bı havlu gıbı bısey ütüyle ısıt göğsüne koy ıyı ısınsın ama yakmasında o gecırıyor deneyın bence
brns21 Geniz akintisi vardir siz genede gosterin cigerlerini dinlesin doktor serum fizyolojikle burun pompasiyla burnunu temizleyin bide prospan bitkisel öksürük şrubu var o iyi geliyor ama bence once doktor görsün gecmis olsun
Kerimehlc Canım doktora götür derim benimde bebegimde hırıltı balgamlı öksürük vardı malum heryerde mikrop herkez hasta bulasmıs yavruma doktora götürdüm daha kücük oldugu ıcın ılac veremedi buhar verdim sürekli 2 güne gecti cok sukur Simdi
Rrraaaiiinnn Kerimehlc aynı sebeple bizde gttık antibiyotik ve surup verdi 1 haftadır kullanıyoruz oksurık hala hırıltı ile var Bi ise yaramadı bosa ılac ıctı bebegım 😡
TazecikAnne22 Sevgizeyneb Geçmiş olsun 😔 Hasta olduğunu düşünmüyorum öyle bi hali Vs birşey yok hırıltı bayadır var aslında da. Sürünce böyle ondan kafama takıldı artık
Deletedmom360 Sevgizeyneb benim kızımda hastanede yatıyor Şuan 27 günlük bronşiolit başlangıcı nedeniyle antibiyotik tedavisine başlandı. Solunum sıkıntısı da var burnu tıkalı olduğu için Çarşamba günü 9 gün olacak. Çarşamba günü çıkartacak iyileşirse doktor. Sizde de aynımı durum ?
Alminakaanucak TazecikAnne22 laringomalazi olabilir bogazdaki dokunun yumusak kalmasi sonucunda ortaya cikan kucuk bi rahatsızlık cogu doktor bronsitle cok karistiyor malesef kardeşimde yasamistik simdi kizimdada oldu aynisi bi ilaci yok tedavisi sadece zaman 10 ayda kendi kendine gecen bisey
Masallevom TazecikAnne22 bebeği rahatlatiyo canım yine de doktoruna sor. Mesela ilk zamanlar serum fizyolojik kullanmıyoken hastaneye gittiğimde doktoru burnu tıkalı hiriltisi var dedi serum fizyolojik yazdı kullan dedi. Hatta hastanede de bebişimin burnunu açıp orda bana öğrettiler
Elas_mom TazecikAnne22 mutlaka doktora götür. Bebeklerde çok hızlı bronşit başlıyor. Benim bebeğimde hırıltı başladı Ertesi günü doktora götürdüm ciğerlerine inmiş dedi antibiyotik verdi. Sadece 1 günde ciğerlerine indi. Sakın ihmal etme yarın mutlaka doktora götür
Rojin21 TazecikAnne22 bekletmeyin gidin bende Burun tıkalıdır dedim gitmedim megersem zatürre başlangıcıymış allahtan atlattık hemen ne olur ne olmaz önce aile hekimine gidin cigerleri dinlesin kötüyse o hemen yönlendiriyor
Sarhan TazecikAnne22 biz de bu tarz bi şikayetle doktora gittik ve virüs olduğu tespit edildi burnundan test yaptılar aşırı salgın varmış özellikle küçük bebekleri yakalayan bir virüsmüş 1 hafta hastanede yattık serum antibiyotik ve hava verdiler şimdi daaha iyi çok şükür. kesinlikle ihmal etmeyin bi doktora gösterin derim. çok geçmiş olsun rabbim herkesin evladına şifa versin inşallah