ozlemaryad Herkese merhaba 6 aylık kızım son zamanlarda beşiğinde ya da yerde kendi kendine gülmeye başladı tam uykuya dalacak duvara bakıyor gülmeye başlıyor tam işte mama yiyecek bir yere bakıp gülmeye başlıyor neden olur bileniniz var mı
lAmMelodi ozlemaryad Benim kızım da böyle😂😂2 gün sonra 6 aylık olucak.Aslında o öyle gülünce korkuyorum ya🥲
annebirkadin Benimki 3.aya girecek 1.aydan beri uyuyacapı zaman gözü sabitlenip gülüyor. Ya da sabahları beşiğinde kendi kendine gülüyor