Zeynep344 Merhabalar hanımlar 10 buçuk aylık bebeğimin ateşi bi yükseliyor 5 dkka sonra düşüyorum bi anda 38 oluyor 38.5 oluyor 5 dkka sonra ölçüyorum 37,5-37 hastalık belirtiside yok neden olabilir acaba ne yapmam gerekiyor
Zeynep344 gncglozclk doktora gittiniz mi acaba sebebi ne olabilirki dün biraz cereyanlı bi ortamda kaldık ondan olabilir mi diye düşündüm bende
gncglozclk Zeynep344 gıttım kuzum 3 kez idrar ve kultur verdık enfeksiyon var ama az kultur de cuma verdım onda üreme cıktı tekrar istedi dun yıne verdım ılac yazmadı ates olcere güvenme koltuk altına bak dedi bogaz da sıkıntı yok hersey normal diş olabilirmiş 38 ı gecmıyor cok zaten anlamadıgın uyurken yok uyanıkken var süt içerken de yok ama genelde 37 bucuk pek gecmıyor bide bende aynıyım 🤔
gncglozclk Elfdmn benım 2 yegenım de oldu ama evde geçirdiler onun bilimsel tedavisi yok cok mu cıkıyor atesi de canım cok gecmıs olsun 💕