Kızlar bebeğim sadece yüzüstü yattığında uzun uyuyor yan yatırdığımda sürekli sıçrıyor uyanıyor. Güvenli yatış yastığı aldım delikli olanlardan ama gene de içim hiç rahat değil ne yapmalıyım kundak yapamıyorum oda 28 derece klimam yok zıbınla bile bunalıyor sıcacık oluyor. Yaklaşık 20 gündür sadece böyle uyuyor ani bebek ölümü deyip duruyorlar çok tedirginim ne yapmalıyım