seizetheday 3646 bence de bebeğe göre değişir kızım daha yeni 5 aylık oldu yattığı yerden kendini kaldırıyor oturma pozisyonunda zorlanmıyor ben sadece bekliyorum omurgası zarar görür diye
3646 seizetheday dediğiniz gibi kendini kaldırmaya çalışıyordu yeni oturmayı keşfetti asla yatmak istemiyor😀
3646 denizalismom yaa oturtmasam mı acaba yatmayı hiç istemiyor kısa süreli oturtuyorum çok seviyor öyleyken
denizalismom 3646 siz bilirsiniz ben doktoruma danıştım bana böyle demişti Sizde doktorunuza bi danışın bence
Zlm 3646 yani degisir tabi benim kızım o aylarda desteksiz oturuyordu ben 4 aylık oturtmaya başlamıştım. Gün içinde de sık sık desteksiz oturma çalışması yaptiriyodum. Ama orurmuyo olmasını dert edebileceğiniz bı ay değil daha vakti var
kizinaasikbiranne 3646 benim kızım 10 aylıkken oturdu ve ondan önce doktorlar çok rahatına düşkün bir şeysi yok kasları falan çok iyi dediler 🙈