okuyor birkizannesi-35 işe giden bir insan olarak çocuk bakımı daha zor diyorum. Ama bedensel güç gerektiren bir işte çalışsaydim iş derdim
KLORAK birkizannesi-35 çalışmak zor işaretlemek zorunda kaldım ama çalışmak zor falan değil sadece çocuğuma bakmak daha eğlenceli 🫶🏻 iyi ki anneyim iyi ki evde kızıma bakıyorum iyi ki bu zorlukları aşabiliyorum tek başıma
Aslicamm birkizannesi-35 kesinlikle ve kesinlikle bebek bakmak çok daha zor. Hele iki bebeği düşünemiyorum 🙈 ama yapı meselesi de olabilir ben çok anaç ve yapısal olarak bebek bakimindan anlayan bi insan değilim o yüzden bebek bakmak bana aşırı zor geliyor
minikmucizemaak KLORAK çalışmak zor falan değil Göreceli bir durum, 50 kg lik nohut, pirinç çuvallarının merdivenlerden indir kaldır yapmışlığım var, çalışmak zor hatta çok zor ama annelik ondan da zor. Bence 🫠🌸
KLORAK minikmucizemaak ben genelleme yapmadım ki ama? Benim mesleğim var. Kendi adıma konuştum 🤷🏼♀️ sonuçta ikimize de annelik zor değil mi? 50kg. Nohut taşıyana da masa başında oturana da
minikmucizemaak KLORAK Yazdığınız cümle de genel olarak gibi duruyor o yüzden yanıtlamak istedim. Maalesef benim de mesleğim vardı fakat alım olmayınca, böyle olması gerekti. 🫠