Kızlae gece oğlum birden ağlamaya başladı. Sonra ne olduğunu anlamadım alt tarafını tuttu bezini açtım pipisi çiş yapacak gibiydi ama yapmadı bezi de hiç yapmamış. Şimdi baktım hala yok hiç ıslaklık. Çok korktum. Yaşayan var mı 16 aylık şıan. Uyansın hemen hastaneye götüreyim diyorum