gulderen875 Merhaba 25 gün önce szeryan doğumum oldu dikiş yerimde çok ağrım olmamıştı ev işleri vs eğilip kalkarken dikkat ettim aslında ama şuan biraz ağrım var dış dikişte akıntı kanama birşey yok acaba iç dikişte yırtılma olur mu?
Melike_ikra gulderen875 daha yeni doğum yapmışsın canım fazla yorma kendini. Ağır falan kaldırma onlarda tetikler 🦋
busragggg gulderen875 merhaba benim de ilk zamanlar öyleydi. Herhangi bir akıntı falan yoktu fakat ağrı sızlama oluyordu. Sonradan o da geçiyor merak etmeyin☺️ kendinizi zorlamayın lütfen