Aysimaahmet Kızım 8 aylık oldu sağlık ocağı kan alıp kan değerine bakacakmış sizin hemsireniz de istedi mi eğer yaptıysanız nasıl oluyor nasıl alacaklar çok korkuyorum cani yanacak diye
Deletedmom814 Aysimaahmet 5 gun once oğlumdan doktor hem kan hem idrar aldirdii. sağlık ocahi hemşiresi hastanede yaptir biz burda bebeklere yapanayiz damarları ince oldugu icin bebek hemsireli yapiyo hastanede dedi. sizde oyoe yapin. 8 aydan sonra rutin olarak kan degerlerine bakilmasi gerek. bizde bise cikmadi cok sukur
Seda5431 Aysimaahmet benim tavsiyem sağlık ocağında aldırma canım git bir hastanede yeni doğan hemşiresine aldır yoksa delik deşik ediyorlar yeni doğan hemşiresi hemen buluyor damarı kuzuların damarları çok ince zor bulunuyor en iyi yeni doğan hemşireleri alıyor
Farahzeynep Aysimaahmet hastanede yaptırıp sonucunu sağlık ocağına gösteriyorsun. Kızım 9 aylık, yeni yaptırdık, b12 ve demir durumlarına bakılıyor, kızımın normal çıktı. Hiç d vitamini veya kan ilacı kullanmadık. Beslenmesi iyi dedi doktor.
Annesirintugceuzun Aysimaahmet Bizim sağlık ocağındaki hemşire yapmadı. Hastanede aldır dedi. Sana tavsiyem devlet hastanesinde gidip aldır kanı. Oradaki hemşireler tecrübeli oluyor bu konuda. Ben özelde aldırtmıştım çocuğu delik deşik ettiler. 😡😡 bir de devlette aldırmak zorunda kalmıştım hemen almışlardı.
Aysimaahmet Deletedmom814 hemşire biz alıcaz dedi napmam lazım aceba hastanede aldıralım desem hemsireye çok bilmiş gibi olmaz mı bilemedim şimdi
Deletedmom814 Aysimaahmet yoo kendi doktoru alacakmis diyin hesap vermek zorunda değilsiniz istedğiniz yerde aldirabilirsiniz
Yabangulu Aysimaahmet hangi değerlere bakacaklarmış sorun bebek hemşiresinin alsın kanını hastanede.Genelde sağlık Ocak’ları almıyor ama nasıl olmuş ki?Benim ilk bebeğimde bizim iğnelerimiz kalın uçlu bebeğe uygun değil bebek hemşiresi alsın demişti.Belki de sizin sağlık ocağı donanımlıdır bi sorun isterseniz içimiz rahat etsin.
Aysimaahmet Seda5431 o zaman ben hastanede aldırdıydım hemşireye hastane de baktirdık deyim teşekkür ederim 🙏
duruliyasmom Biz sağlık ocağında aldırdık, parmağından şekere bakar gibi ufak bir iğne batırıp lamele sürdüler.
Aysimaahmet Yabangulu kan değerine bakacaklar galiba hiç kan ilacı da kullanmıyorum bi sorun çıkmaz inşallah
Deletedmom110 Annesirintugceuzun buna kesinlikle katılıyorum. Özele gittim bir gün,güya bebek hemşiresi çağırdılar. Mahvetti yavrumu üç kere de buldu. Bi kez de devlette istediler,önyargıyla indim kan almaya. Hemen buldu ve aldı ben şok oldum tabi. O yüzden artık devlete gidicem🙏🏼
[silindi] Aysimaahmet 9.ayda bakılacak diye söyledi bize. Rutin sistem kontrolü diye biliyorum bizim doktorumuz isterseniz bakarız yoksa yaşına kadar demir desteğine devam edersin o zaman bakarız demişti.
Esmaky Aysimaahmet gecen hafta oglum hastaydi biraz doktormzda kan tahlili.yaptirdi parmagindan aldi hemsire kan 10 ayllk olucak bu arada