ozggg Merhabalar, bebeğim 3 aylık ve yüz üstü uyuyor. Sırt üstü ne zaman yatırmaya çalışsam uyumuyor, uyanıyor. Onu nasıl sırt üstü uyumaya alıştırabilirim? Önerisi olan var mı?
aymtii ozggg benzer bir konuyu zamanında ben de açtım. Elleme uyusun öyle. Sonra bi gün ansızın yüzüstü uyumayı bırakacak 😂
Bibebek_ ozggg kafasını tutabiliyor ve çevirebiliyorsa bırak o şekilde uyusun. Biraz büyüyünce uykuda şekilden şekile girecek zaten 😁
onemore ozggg ben de hep öyle uyuttum gaz sancısına da iyi geliyordu, büyüdükçe kendş nasıl isterse öyle uyuyacak zaten bırak uyusun 😊
ozggg Lolik ya o kadar alıştı ki, reflü yatağında yatırıyorum. Farklı bir yere gittiğimizde normal yatağa yüz üstü yatıramıyorum. Reflü yatağı yanımızda olması lazım illa 😅 korkuyorum burnu kapanır vs olur diye. Ondan :)
Yenidunyamoglum Benim oğlum da 2 aylıktan 1 yaşına kadar hep yüzüstü uyudu ne yaptiysam baska turlu uyumadi ağladı hep. suan istediği şekilde uyuyo. ellemeyin bence nasil rahatsa öyle uyusun.
ozggg Yenidunyamoglum benimki de öyle ama işte korkuyorum, bir de başka yerde sorun oluyor. Yüz üstü dışında uyumuyor resmen 😬
Melike-emirasaf ozggg benim bebeğimde 3 ayından beri hep yüzüstü uyuyor bende sırt üstü uyutmaya cok denedim ama uyumadı asla doktor zararı yok diyince bıraktım hala öyle uyuyor 1 buçuk yaşında şuan