ezgiieylul 46 gün önce doğum yaptım eşimle bir kaza yaşadık hemen doğum kontrol hapı içtim önceden başlamam gerektiğini bilmiyordum 7 gün önceden başlamak lazımmış ertesi gün hapı içebilir miyim hamile kalma ihtimalim var mı aşırı korktum lütfen bilen söylesin
dilberhala1 ezgiieylul Hangisi içilir bilmiyorum marka olarak eczaneye danışın sorun onlar sizi daha iyi yönlendirir
ezgiieylul dilberhala1 merhaba eczacılar için dediler sağmaya gerek yok demişler ama bilemedim içicem mecbur zaten