Başlıktaki gibi durumda olanlar önce gelin sarılıp ağlayalım🙃açıkcası sürekli mastit olucam korkusu taşımaktan ve bebeğimin memeyi terketmesin yoruldum,3.5 aylık olduk çok şükür ama hala tazyikli,2saat sonra taş olan meme yüzünden bebeğim resmen bırakmak istiyor memeyi,boğuluyor emmek istemiyor,yaptıklarım önden elimle sağmak bi tık,aynı memeyi 3kez vermek üst üste,diğerinden az az sağmak,makas şekli,yatarak emzirme ama doğru pozisyona dikkat,kolik sesleriyle emziriyorum yoksa anında kızıyor ve kıpkırmızı ittiriyor memeyi tazyikli anında yüzü gözü sıçrıyor hep,tabi ben memeyi kuru tutacam diye bebek bezi ped koyuyorum memeye,açıkcası savaştamıyım besliyor muyum belli değil,terbiyesi gelmemiş memeyle sizler nasıl baş ediyorsunuz merak ediyorum benim gibi olanlar var mı diye,bu bi emzirme hastalığıymış adı da HiPERLAKTASYON,bu arada 4. bebeğim özellikle son üçünde zorlandım hepsi emmek istemedi ama pes etmedim,çeşit çeşit şeyler uyguladım,tazyik azaldıkça rahatladık