Kızlar merhaba biraz uzun olacak hakkınızi şimdiden helal edin. Oğlum var 9 yaşına girecek geçen hafta ateşlendi babası sabaha karşı götürdü gribal enfeksiyon dedi klamosk parol ve iburamin verdi. Kullanıyoruz halen ama çocuğum bu süreçte uyku da Kendi kendine konuşmaya başladı gece babası onunla yattı uykuda demiş baba git o adamı döv eşimde gülerek hangi adamı oğlum demiş oda gülmüş tekrar uyumuş. Uyku halinde sürekli mırıldaniyor ve terliyor aşırı. 3 gün önce annemin yanına gitmek istedi ağladı gitmek istiyorum diye bizde kırmadık gönderdik ilaçlarla annem bende ln daha iyi bakar aşırı düşkün oğluma. Ama oğlum hasta olduğu gün aşırı kustu ve yemeğe küstü sanki artık hiç birşey yemiyor en sevdiği şeyleri bile istemiyor istese bile yiyemiyor mesela 2 orta boy pizza biteren oğlum 2 dilim zor yedi dürüm et. Tavuk aşırı sever hiç bişi artık yemiyor zayıflamaya başladı cok üzülüyorum gerçekten oğlumun eski yemesini özledim bir haftada. Hadi bunlar hasta olmasından peki konuşması flan annemlerde abim ile yatıyor aynı odada abim diyor kendi kendine konuşuyor yere düştü uykuda yataktan hiç uyanmadı bunlar normal mi kızlar nolur bişi söyleyin ağlamaktan helak oldum. Ya altında ciddi bişi varsa. Şunuda eklemek istiyorum oğlum 3. Sınıfı bitirdi ama oğlum 2 sınıfa kadar pek okula gitmedi ilk öğretmen den kaynaklımi bilinmiyor ama psikiyatriye götürdük 2 3 defa anksiyete bozukluğu dediler ilaç verdiler sadece 1 ay kullandık o bir ay içinde biz kuzeninin okuluna yazdırdık ve cok şükür oğlum gitti okula gitmeye başladığı için de biz artık psikiyatri ye gitmedik ve ilacı bitirdikten sonra kullanmadık.bi alakası olur mu bilmem ama söyledim. Umarım herşey Benim kuruntumdur annelik iç güdüsü ile tedirginlik yaşıyormdur lütfen tecrübesi olan yazsın bende birazda olsa anlim rahatlim🤲😢🙏