Kızlar az önce bebeğimi kendi kendine uyuttum . Ninni söyledim Feln sallanmak istemedi ağladı çünkü nini söylerken alkışlamaya Feln başladı sonra iyice mayışınca poposuna vurdu popodan kendini salladı destek istiyor diye bende destek verdim biraz yarım saat Feln sürdü kendi yatağımızda biraz mayıştırıp onun yatağına koydum hemen uyudu . Bunu gündüzleri nasıl devam ettirebilirim .??. bu arada bu bir mucize oğlumu battaniyede sallıyoruz kaç gündür … uyku 0