arkadaşlar merhaba .
Süt ve süt ürünlerine alerjimiz olduğu için sütümde azalmalar meydana geldi bebeğimde kilo alamadığı için haliyle mama istedik doktordan .Zar zor içirsemde kilo alımında artma oldu bu mama sayesinde .Tek sorun kabızlık yaptı .Başka mama kullanıp memnun olan var mı acaba ?