Themom_ bennanneolduum 60. Günde falan gittim kuaförde yaptırdım sorun olmamıstı. Ama sezaryen yerime yaklaşmamıştı öncesinde bant takmıstık
Prensesin_Annesi_ bennanneolduum 40 gün kanamam oldu üstüne bi kaç gün geldi az az sonra adet oldum tahminimce 60. Günde veya yakınlen ağda yaptırdım zaten doktorumda yaptırabilirsin sorun olmaz demişti
QueenMom__ bennanneolduum 40 a doğruydu kendim yaptım, hiç bi sıkıntı olmadı. dikişin üstüne hassaca yaptım tek dikkat ettiğim oydu 🙌
bennanneolduum Kadifemsii vala helal olsun ben kendim saatlerce uğraşıyorum malum artık o kadar da vakit bulamadığımdan kuaför kolay geliyor 🙈
Kadifemsii bennanneolduum size de helal olsun 😂 ben utandığım için gidemiyorum yoksa keşke gidebilsem de uğraşmasam . Benim ağrılarım 3 haftanın sonunda geçmişti sonrasında ağda yaptım ameliyat yerinden bi süre uzak durdum tabiki sizde bunu dikkate alın
bennanneolduum Kadifemsii Başta ben de öyleydim gözümü karartıp gittim sonrasinda rahat ettim tavsiye ederim 🙈
Kadifemsii Dedektifgadget ilk ağdayı 1 ay sonra yapmıştım net değilim 40 çıkınca da olabilir . Sezeryan yerini iki ay sonra almıştım korka korka çok dikkat ederek biraz sızlamıştı açıkçası
bussyy1710 7,5 ay oldu doğum yapalım hala korkumdan gidip yaptıramadım. Dikişi yerime gelecek ye korkuyorum. Lazer makinesi aldım onu da oraya değdireceğim diye yapamıyorum.