jiy doktora gitmediginiz için ilk kuralı zaten yikmissiniz blendirdan gecirmissiniz. Öncelikle bebeğinizin neyi nasıl yutacagini bilemezsiniz ama bilmeden basite alistirmayin bebeklerin damaklari çok sert oluyor ve öğürme refleksleri de çok kuvvetli lütfen bebeğinize güvenin eğer guvenmiyorsaniz zaten bebeğiniz küçük 1 ay daha bekleyin o sebzeleri öyle birlikte haşlayıp et suyu katıp çorba yaparak değil tek tek yada ikili ikili buharda pişirip 1-2 damla zeytinyagi koyup bir iki damla da su ekleyip çatalla az pütürlü kalacak şekilde ezip ilk gün 1 çay kaşığı 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün bir yemek kaşığı olarak tattirin tadımın tek amacı alerji denemek değildir midesine dokunuyor mu, yediği besini sevdi mi, kabız olacak mı denemek ve bir damak tadı olusturmak içindir bu şekilde ilerlerseniz 1 hafta sonra kabız oldu diye, 1 ay sonra kusuyor diye, 2 ay sonra pütürlü gıda yemiyor diye 3 ay sonra da hiç bir şey yemiyor diye post açarsınız daha emin adımlarla ilerleyin aceleniz yok bebeğinizin de acelesi yok ömür boyu bir şeyler yiyecek zaten güzel bir alt zemin hazırlayın damak tadını siz sekillendirin