Bayramdan beri kayınvalidemlerde kalıyoruz .6 aylık Bebeğim kucağa alıştı sayesinde, oyun halisinda kendi kendine oynayan çocuk şimdi mizmizlaniyor kucak istiyor hep. Haftaya kendi evimize gecicez ,eski haline döner mi acaba yoksa hep böyle mızmız kucak delisi olarak mi kalacak 😞