theyikik beneğiniz ne kadarlık? Bizim pediatristimiz kızıma hagtada 1-2 kez şampuanlamanın yeterli olacağını söylemişti, şampuanla beraber losyon sürebilirsin demişti. Fazla dürmek cilt bariyerinin kendi kendine oluşmasını engeller demişti. Yağı hiç mnermedi zaten gözenekler üzerinde olumsuz etkisinden kelli. Günde istediğin kadar yıka demişti hatta :))