Oglum 4.5 aylik 3. Ayinda sutum azalmisti 2 memeden zar zor 40 cl cikiyordu. 4. Ayda kendisi tamamen memeyi birakti. Ama ben yine de tam kopmasin diye ara ara emzirmeyi deniyorum. Nasil olsa artik emmiyor diye bugun alkol aldim bir sise bira. 4 gibi ictim simdi 7 saat gectikten sonra yarin tekrar denerim belki diye dokmek icin süt sagdim. Bir baktim biradaki maltin etkisiyle heralde 100 cl cikti. Hazir cogalmisken emzirmek istiyorum. Alkolden kac saat sonra emzireyim bir de emzirsem mi yoksa 2. Tur daha sut sagip dokup oyle mi emzirsem sizce?