hunilikurbik mahalleye gelen sütçüleri bilmem ama mesela pazara geldiğinde sabahtan satılır bozulmasın diye ve öyle kişilerin genelde belli müşterileri olur alır hemen. Eğer elinde kalıyorsa asla almam bazen geçerken al kızım diyorlar da. Hijyene güvenemiyorum ben şahsen. Tanıdığım bildiğim birinden alıyorum sürekli o yüzden. Çamaşır suyu olayını da ilk defa çiçek suyunda duymuştum ama bence o da çok etkili değil gibiydi süt konusu da çok doğru değildir ya 🤔