Annekizz Kızlar dün sabah regl oldum sonra sağlık ocağına gittim iğneyi yaptırdım neyse akşam bi baktım regl kesilmiş halada gelmiyo bu iğneyi olurken böyle olması normalmi ?
Annekizcicileri Annekizz bu iğne reglıyı çok engllıyor ben 3 ay olmadımı biliyorum ve çok rahatsız oldum kramplar iğne olduğum bacakta geçmeyen ağrı vs sonra bıraktım herseyım düzeldi
Annekizz Annekizcicileri Ya ben doğum kontrol hapı kullandım yan etki yaptı emzirdiğim için başka bi markada kullanamadım. Spiralle hamile kalan çok duydum çevremde yakınımda ondanda korktum bende iğnede buldum çözümü bide bunu denicem çevremdede kullanan var baya memnunlardı eğer bidaki ayda böyle olmazsam bakıcam çaresine artık