Kızım 4 aylık, henüz hiç dişi çıkmadı fakat emerken sinirlenme ,ön diş etleri ile meme ucu sıkma çekiştirmeler yapıyor. Bazen canım öyle yanıyor ki çığlık atıyorum. Bir de memede uyuma huyumu var. Koala gibiyiz bütün gün memede geçiyor resmen. Daha dişleri çıkmadan böyleyse dişleri çıkınca ne yapıcam bilmiyorum. Çok korkuyorum o dönemden. Ahh keşke emziği bırakmasaydı. Yenidoğanken başlamıştı gayet güzel emzik emiyordu. 3. Aya doğru almamaya tükürmeye başladı. Şimdi hiç almıyor . Göğüs ucu yaralarım bu yüzden hiç geçmiyor. Ne kremler yağlar sürüyorum ama nafile. Hırpaladıkça iyileşme konusunda hiç yol katedemiyorum. Ne zaman geçecek bu meme bağımlılığı.