Egebey Şimdi şöyle bir şey var. Boyu uzun olduğu için kaldırıyor o kiloyu ki boyu. 4.5 yaş çoçuk boyunda normalde.
Benim oğlumda sizin gibiydi çok toplu idi ama biranda çok uzadı şuan zayıf görünüyor ben hiç takılmıyorum. Hatta tombik. İken olmadığı Thişört ve şortlar oluyor şuanda şaka gibi. Neden boya gitti. Birde sağlıklı beslenip o kiloda ise o boy ölçüsü için normal
Siz uzun musunuz Buarada, erkek anne çeker derler. Bizde bende uzunum, anne tarafında