yldrm12 Kızlar 1 ay 6 günlük bebeğim. Bugün göbek deliğinden iki defa noktadan biraz büyük kan gelmiş zıbınını kirletmiş. Göbek bağı düşeli çok oldu. Başına gelen var mı? Yarına randevu aldım hastaneye götüreceğim