Hanımlar kızım 11 aylık olmak üzere. Zayıf bir bebek kilo alımı yavaş ama düzenli henüz 8.1 kg.
Çalıştığım için gündüz annem yemeğini yediriyor bir şekilde yiyor genelde hep sevdiği şeyler yapılıyor.
Akşamları ben yapıyorum yemeğini ama çocuğuma kendisi yemesi için bir türlü müsade edemiyorum boğazında kalır korkusu yüzünden.
Bunu da asla yapmak istemiyorum kırkularım ona geçmemeli 🤦🏼♀️
Nasıl yendiniz bu korkuyu ? Hangi gıdalardan sakınmalıyım ?