Benim oğlumda haftaya 5 dolduracak artık çok sık emmiyor, emzirmeye çalışıyorum ağlıyo istemiyor Huzursuzluğu da yok.
Biraz sakin ve loş ortamlarda emzirmeye çalış belki dış etkenler rahatsız ediyordur hatta hafif müzik aç, ağlarken emziriyorum zaten daha fazla çoşuyor